+ (385) 42 492 950         Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.      

  • Slide 1

    MANAGEMENT CONSULTING STRATEŠKOG RASTA

    STRATEŠKO PLANIRANJE
    Dnevni operativni zadaci oko Vašeg poduzeća mogu Vas toliko zaokupiti da izgubite širi pogled na cjelokupno poslovanje Vašeg poduzeća. Ili možda razmatrate promjene u samim temeljima poslovanja poduzeća ili geografsku ekspanziju, a ne znate kakav će to imati učinak na ostatak Vašeg operativnog poslovanja. Mi ćemo snimiti Vašu organizaciju, analizirati Vaše interne procese, kao i eksterno okruženje unutar kojeg Vaše poduzeće posluje. Također ćemo s Vama raditi na postavljanju novih ciljeva, kreiranju novih strategija te vremenskog rasporeda ostvarenja, kao i utvrđivanju kriterija uspješnosti, kako biste osigurali dugoročnu uspješnost poslovanja Vašeg poduzeća.
    Pretpostavka modela rasta poduzeća je, da mala i srednja poduzeća rastu od malih radiona ili obrta kojima upravlja vlasnik/menadžer do velikih poduzeća, nakon čega profesionalni menadžeri preuzimaju upravljanje. U početnim fazama, vlasnik poduzeća još uvijek ima ključnu ulogu u planiranju i kreiranju strategije, ali postoje različite opasnosti, ukoliko je menadžer nekompetentan.

    Ukoliko poduzeće ne raste, ono nije spremno odgovoriti svim izazovima tržišta. Prije ili poslije njegovo će mjesto na tržištu zatuzeti konkurentsko poduzeće koje ima aspiracije prema rastu i većim postignućima.

    Rast poduzeća može se odvijati u okvirima postojeće djelatnosti putem spajanja sa korisnicima proizvoda sa dobavljačima te konglomeratski rast koji se odvija potpunom diverzifikacijom više djelatnosti.
    Naime, pred vlasnikom/menadžementom poduzeća su odluke koje trebaju kreirati specifičnu poslovnu politiku, na način uvažavanja postojećih i nadolazećih promjena, kako bi omogućili da poduzeće na sistematičan način odogovara svim izazovima tržišta. Dakle, nije realno očekivati da se bilo koji model rasta poduzeća može smatrati univerzalnim za sva poduzeća u svijetu, jer je isti potrebno modificirati u skladu sa postojećim tržišnim okruženjem, zato su velike kompanije već odavno preuzele zapadnu praksu angažiranja konzultanata, dok su mali i srednji poduzetnici korisnost konzultantskog partnerstva uvidjeli tel u posljednjih nekoliko godina.

    OČEKIVANI REZULTATI:
    Većina kompanija i organizacija treba imati viziju i strateški plan, no malo njih ih ima. Vaš plan će Vas staviti ispred mnoštva konkurenata. Imat ćete kratkoročne i dugoročne ciljeve u ključnim područjima uspješnosti poslovanja, koji će Vam pomoći da ostanete fokusirani na Vaše poslovne aktivnosti i ključna pitanja, poput operativnih troškova, zadovoljstva klijenata, kvalitete proizvoda ili usluga.

    POSLOVNI PLANOVI
    Spremni ste biti sam svoj šef i vrlo ste uzbuđeni u vezi potencijala Vaših ideja. Samo trebate još dodatnog kapitala da ostvarite svoje snove. Investitorii financijske institucije očekuju poslovni plan kad im pristupite s idejom ishođenja financijskih sredstava. Ili, ako ste sigurni da će se Vaša ideja uspješno realizirati, no niste sigurni u način kako je realizirati. Poslovni plan je od izuzetne važnosti. Mi Vam možemo pomoći. Razvijamo potpune poslovne planove za start-up poduzeća te za postojeća poduzeća koja traže izvor financiranja, ulaze na nova tržišta, uvode nove proizvode ili im je potrebno restrukturiranje.

    OČEKIVANI REZULTATI:
    Svaki poduzetnički pothvat započinje sa snažnim poslovnim planom – on je temelj te konstruktivni element svakog poduzeća. Dobar poslovni plan neće biti samo shematski prikaz Vađeg poduzeća, već će i otvoriti mnoga vrata Vašem poduzeću, uključujući vrata investitora te financijskih institucija. Dubinsko snimanje novog poduzeća može biti prezahtjevan i preiscrpan. S našom pomoći, možete dobiti izvrstan poslovni plan.

    partner grafko caspar2

    MARKETING PLAN
    Da li imate problema u diferenciranju Vašeg poduzeća od konkurencije? Možda se mučite s prodajom Vaših proizvoda i usluga, jer Vas klijenti ne prepoznaju? Ili Vam možda ponestaje ideja kako prodati svoj proizvod ili uslugu? Mi imamo rješenje za Vas, u okviru naših consulting usluga precizno definiramo put kojim treba poduzeće dovesti do željene tržišne pozicije, a marketing aktivnostima usmjeravamo ciljanom tržišnom segmentu, ostvarujući pretpostavke dugoročne konkurentske prednosti. Izrađujemo cjelovite marketinške planove uz koje lako ulazite na tržište i stvarate vlastiti brend. S našom pomoći biti ćete u mogućnosti precizirati Vaše proizvode ili usluge, identificirati marketinške segmente, izabrati kanale distribucije, kreirati strategije promocije. Sustavom CRM (upravljanje odnosima s klijentima), stvaramo cjeloviti pristup marketinškim poslovima objedinjujući prodajne i pozadinske poslovne procese.

    OČEKIVANI REZULTATI:
    Vaši klijenti će prepoznati Vašu poruku te Vas izdvojiti iz mnoštva konkurenata. Najvažnije, s pravom kombinacijom marketinških strategija, Vaši klijenti će djelovati sukladno Vašim marketinškim porukama te će kupiti Vaše proizvode ili usluge. Sa snažnim marketinškim planom, nećete samo stvoriti identitet brenda, već ćete i povećati prihod poslovanja.

    Lumbalis Sveti Martin28 1

    • STRATEŠKO RESTRUKTURIRANJE
      U ostvarivanju pretpostavki strateškog rasta koristimo model Ansoffove matrice provjeren u praksi naših vlastitih projekata i obogaćen našim iskustvom u povećanju poslovne uspješnosti, koristeći resurse postojećeg tržišta i proizvoda ili prilagodbu za nova tržišta i nove proizvode.

      Finesa47 1

      Mi razvijamo cjelovite strateške planove koji će Vam pomoći definirati temeljne vrijednosti Vaše organizacije te ključne poslovne aktivnosti, kako bi postigli ciljeve poslovanja.

      Fokusiramo se na ključne probleme malih poduzeća na svim razinama, od pisanja poslovnog plana na najvišoj razini do dnevnih operativnih problema i postupaka, ali i izrada dokumenata isplativosti ili izvedivosti koji su polazišna točka za odlučivanje treba li krenuti u realizaciju ideje/projekta sagledavajući ekonomske, pravne, tehnološke, lokacijske, organizacijske, vremenske i ostale komponente.

    • STRATEŠKI RAST
      • Obuhvaća promjenu vizije, strategije i dugoročnog usmjerenja kompanije.
        Može uključivati spajanja ili preuzimanja poduzeća, internacionalnizaciju ili razvoj poslovanja u tržišnim nišama.
      • Stvaranje jasne vizije poslovanja te nove strategije također je temeljni korak bez kojeg značajna transformacija kompanije ne može uspjeti.

      Finesa52 1

      Ulaskom Hrvatske u EU i pritisnuti smo dodatnom stegom globalne konkurencije, koje u cilju održivog razvoja nameću promjene prihvaćanja uhodane prakse razvijenih zemalja vlasnicima/menadžerima u prihvaćanju eksternih ''infuzija'' Management Consultinga, nabave, controllinga i ustrojavanja učinkovitosti prodaje. Oni osposobljavaju postojeće zaposlenike i dodaju vrijednost njihovom poslovanju te razvijaju dodatno njihove kompetencije. Uvjereni smo da naši mali poduzetnici shvaćaju u kojoj mjeri angažman pravog consultinga može doprinijeti uspješnom razvoju.

     

    Finesa-grupa.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti.