+ (385) 42 492 950         Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.      

  • Slide 1

    PROGRAM ČIŠĆENJA POSLOVANJA

    OCJENA POSLOVANJA I REVIZIJA ORGANIZACIJE

    Mislite da radite sve dobre stvari za svoje poduzeće, ali iz nekog razloga one se u konačnici ne reflektiraju na poslovanje Vašeg poduzeća. Ili radite dugo i naporno, od ponedjeljka do nedjelje i očajni ste u potrazi za učinkovitijim i isplativijim načinima upravljanja poslovanjem poduzeća. Rado ćemo Vam pomoći da postignete ravnotežu između privatnog i poslovnog života, kroz ocjenu Vašeg poslovnog modela, procesa, operacija i/ili organizacijske strukture, kako biste identificirali probleme ili područja mogućeg napretka.

    OČEKIVANI REZULTATI:
    Naučit ćete kako su učinkoviti i isplativi programi i projekti Vašeg poduzeća. Uz to, moći ćete prepoznati kad su promjene potrebne te kako ih kontinuirano implementirati kroz sve dijelove poslovanja. Možete očekivati identificiranje prilika koje će povećati Vašu operativnu izvrsnost.

    POSTUPAK EVALUACIJE POSLOVANJA

    Ako vodite profitno poduzeće, cilj Vašeg poslovanja uvijek je pronaći najučinkovitiji i najisplativiji način poslovanja kako bi poduzeće maksimiziralo profit. Razvili smo proces strateške evaluacije poslovanja gdje pomažemo poduzetnicima ispitati pet ključnih aspekata poslovanja; financije, marketing, operativni poslovi, informacijska tehnoligija i ljudski potencijali. Kroz PROGRAM ČIŠĆENJA POSLOVANJA, poduzetnici će naučiti kako razumijeti utjecaj troškova na svaku poslovnu aktivnost i izravni utjecaj resursa na aktivnosti koje imaju najveći utjecaj na uspješnost poslovanja.

    Financije – Financijsko poslovanje poduzetnika i upravljanje financijama predstavlja ključnu funkciju u segmentu održivog poslovanja i rasta poduzeća. Često su i uspješne tvrtke skupo zadužene kroz kratkoročne financijske aranžmane s bankama te menadžment ne uspijeva osigurati tvrtki najpovoljnija sredstva na tržištu.
    Novčani tijek, financiranje poslovanja i upravljanje troškovima, najčešće su tri brige financija malih poduzeća. Naš proces evaluacije će otkriti uzroke bilo kojeg financijskog problema te implementirati programe za poboljšanje procesa.
    Upravljanje novčanim tokom u malim i srednjim poduzećima identično je kao i u velikima, samo što se težište problema nalazi u pribavljanju financijskih sredstava zbog ograničene strukture izvora, počevši od nemogućnosti dokapitalizacije, neskolonosti banaka u odobravanju kredita zbog povećane rizičnosti kod ovih subjekata. Razlozi se nalaze u nedostatku kvalitetnih kolaterala za bankarske kredite, nestabilni poslovni rezultati, često netransparentna financijska izvješća, nesklonost poduzetnika, koji su najčešće 100% vlasnici poduzeća, da im netko ulazi u vlasničku strukturu poduzeća.

    Marketing – Krucijalna poslovna aktivnost koja pomaže malim poduzećima da budu primijećena te da privuku klijente. Tržišna prednost se ne ostvaruje na proizvodnim inovacijama već na inovativnom pristupu i uspostavljanju dugoročnih odnosa s kupcima. Suvremenog kupca nije moguće prevariti agresivnim marketinškim kampanijama. Kupca je moguće osvojiti, ali ga je i lako izgubiti. Evaluirati ćemo Vašu trenutnu marketinšku situaciju te konzistentnost Vaše promotivne poruke i cjelokupne promotivne taktike, kako bi osigurali učinkovitost postojećeg marketinškog programa. Kao nikada do sada marketing postaje izuzetno važna strateška funkcija koja ima izazov vratiti uzlazni trend prihoda. Kreativne i troškovno efikasne sugestije bit će ponuđene na kraju procesa evaluacije.

    MEC 1

    Operativni poslovi
    Provesti ćemo analizu troškova, prioritizirati ključne probleme, identificirati područja poboljšanja kroz poslovne procese te kreirati smjernice za njihovo rješavanje.
    Treba imati na umu da se struktura troškova poduzeća značajno promijenila zahvaljujući mehanizaciji i automatizaciji procesa. Troškovi rada su se prepolovili, ali je zato porastao udio troškova nabave materijala i do dvadeset posto.
    Najveći izvor uštede leži u područjima najvećih troškova, a to su troškovi plaća i troškovi nabave, tako da uz sve ostale nepromijenjene uvjete jedna kuna uštede u nabavi je direktno jedna kuna ne uštede već profita više, tako da iz iskustva znamo dosta djelatnosti gdje za poduzeća jednoznamenkaste uštede u nabavi rezultiraju dvoznamenkastom promjenom u dobiti.
    Prekretnica za uspjeh u poslovanju je uspostavljanje visokoučinkovitog sustava prodaje.

    Informacijska tehnologija  
    Odgovarajuća kvaliteta i trošak definira vrijednost IT-a. Vlasnici poduzeća sve više prigovaraju da im ulaganja u ICT nisu donijela očekivane rezultate, iz čega mi iščitavamo da zahtjevi poslovnih korisnika nisu dobro definirani ili oni koji uvode tehnologiju ne uspijevaju implementirati odgovarajuća rješenja. Osjećamo da postoji raskorak između očekivanja i potreba poslovnih korisnika s jedne strane i sve složenijih tehnoloških rješenja za podršku poslovnim korisnicima s druge strane.

    Kroz našu uslugu naglasak će biti stavljen na individualizirani način izbjegavanja poslovnih gubitaka (uslijed neučinkovitosti IT-a), poboljšano zadovoljstvo korisnika, smanjeno vrijeme odlučivanja i implementiranja integriranih rješenja za podršku korisnicima (ERP, CRM, EEA) i projektima.

    Ljudski potencijali
    Pitanja poput produktivnosti zaposlenika, motivacije, zapošljavanja/otpuštanja, kompenzacija i dobrobiti biti će evaluirani kako bi se osiguralo zadovoljno osoblje te maksimalno korištenje vještina i talenata zaposlenika. Strateški rast i poslovna konkurentnost uvjetuju odgovarajuće ljudske potencijale. Kvaliteta zaposlenika i njihov razvoj kroz obuku i edukaciju su važni čimbenici u utvrđivanju dugoročne profitabilnosti malog poduzeća. Ako zaposlite i zadržite dobre zaposlenike, pametna je politika investirati u razvoj njihovih vještina kako bi se povećala njihova produktivnost.

    • Nepostojanost i stalne promjene prisljavaju poduzetnike da bez oklijevanja regiraju na izazove i svedu period prilagodbe na minimum. U tim nastojanjima poduzetnicima dajemo provjerene savjete s mjerljivom koristi, rješavanjem problema u poslovnim procesima koji utječu na sposobnosti stvaranja i održavanja vrijednosti i osiguranja kontinuiranog dugoročnog napretka poslovanja poduzetnika.

      Finesa22 1

      Cilj je svake uspješne tvrtke i korporacije maksimalno iskoristiti resurse i time osigurati visoku produktivnost i efikasnost te kontinuirani i održivi rast poslovanja. Fine'sa Grupa, consulting kompanija uspješno pomaže tvrtkama na podizanju učinkovitosti u poslovanju, pritom osigurava kontinuiranu podršku menadžmentu u transformaciji tvrtke, praktičnu implementaciju dogovorenih poboljšanja te savjetuju menadžment u strateškim pitanjima u vezi upravljanja, razvoja i postizanja bolje konkurentnosti na tržištu.

    • Naša bogata poslovna praksa zasniva se na suradnji s nizom partnera različitih djelatnosti, pa smo u skladu s tim sposobni dati odgovore na pitanja: Kako razlikovati i nadmašiti konkurenciju?, Kako pronaći, osvojiti i zadržati nove klijente?, Kako prodati dodatni proizvod ili uslugu? Saznajte što kupci zapravo kupuju?, Kako otkriti njihove želje i potrebe?

      Finesa31 1

      Poduzetnik prije implementiranja svoje ideje ili projekta treba biti siguran u objektivnost, strukturiranost i realističnost idejne ili projektne dokumentacije te povezanost dijelova poslovnog plana u cjelinu.
      Posebno se to odnosi na slučaj kada je cilj idejne ili projektne dokumentacije pronalaženje eksternog kapitala ili poslovnog partnera, za što investitor ili poduzetnik treba dobiti uvid kako treća strana razmišlja i na što obratiti posebnu pažnju.

     

    Finesa-grupa.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti.