+ (385) 42 492 950         Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.      

  • Slide 1

    VIZIJA: Snagom branda eVaraždin na regionalnoj razini i stvaranjem integriranog skupa medija ostvariti prepoznatljivost na nacionalnoj razini uz ostvarivanje profitabilnosti poslovanja.

    MISIJA: Izdvojiti se na lokalnoj medijskoj sceni kao medij demokratske javnosti, ostvarujući pretpostavke da preko pedeset posto sadržaja potječe od građana izvjestitelja foto i video reportaža.

    Fine’sa Grupa d.o.o. je od 01. listopada 2013. godine preuzela strateško i operativno vođenje projektnog društva Conceptus PUBLICA d.o.o., sa dva izdavačko nakladnička projekta, i to online izdanja portal ednevnik te tiskano mjesečno izdanje 30dana, stavljajući pristup prema čitateljima i oglašivačima sukladno najsuvremenijim svjetskim trendovima.
    Projektima se  nastoji obogatiti medijski prostor Varaždinske i susjednih županija drukčijom filozofijom prezentacije, obrade i izvješćivanja usmjeravajući se na isticanje pozitivnih pojava i doprinosa samozatajnih i neprepoznatih ljudi iz jedne “bolje priče“, ali i detektirajući nepravde koje politička elita nanosi radniku, seljaku, poduzetniku, umirovljeniku i nezaposlenom svojim lošim činjenjem ili nečinjenjem.

    Redakcija 02

     

    evarazdin

    Internetski portal eVaraždin od osnivanja u ožujku 2010. do danas, postaje najposjećeniji on-line medij, ne samo u Varaždinskoj županiji već i na regionalnoj razini i prepoznat od građana Varaždinske županije i susjednih županija kao najefikasnije dnevno informativno glasilo, što potvrđuje više od deset tisuća jedinstvenih posjeta dnevno, sedamdeset pet tisuća tjedno odnosno tristo tisuća mjesečno, što je bilo presudno kod izbora partnerskih portala za izvješćivanje iz gradova i županija Hrvatske od strane najjačeg portala u Hrvatskoj, 24sata, a prepoznali su to i oglašivači, jer ne može se zanemariti dnevno deset i više tisuća posjeta.
    Uvažavajući činjenicu manipuliranja podacima dali smo prikaz zvaničnog izvješća  portala eVaraždin i konkurentskih portala u Varaždinskoj, Međimurskoj i
    Koprivničko-križevačkoj županiji, pa ukoliko ste naš oglašivač za Vas ovo nije novost, a ako ste potencijalni oglašivač, onda je ovo poruka koju ne možete ne uvažiti kod donošenja odluke, gdje će Vaš oglas dati najbolje i najbrže efekte. Pored toga, analiza naših posjetitelja govori da se radi o dobroj obrazovanoj i statusnoj generaciji potrošača, i u tome se razlikujemo od konkurencije.

     

    30dana

    Zahvaljujući uspjehu dnevnog informativnog izdanja internetskog portala eVaraždin, pokazalo se opravdanim čitateljima ponuditi magazinski format mjesečnog tiskanog izdanja 30dana.
    Sinergijski efekt vijesti i reportaža, foto i video zapisa i oglasa internetskog portala i tiskanog izdanja 30dana čini nezaobilaznu snagu utjecaja na formiranje javnog mnijenja, a kod oglasa na prepoznavanje branda Varaždinske i Međimurske županije.

    Uviđavnost prema biračima i poreznim obveznicima
    Očekujemo da će naš neovisni angažman prepoznati i političke elite Županije, gradova i općina, u izboru najpogodnijeg pristupa brze i kvalitetne, a nadasve troškovno najpovoljnije varijante za informiranje svojih građana birača, ali i poreznih obveznika, izbjegavajući tako troškove vlastitih newsletter-a, novina sa znatno manjim dosegom ili novina slikovnica koje izdaju neke županije, općine i gradovi, zanemarujući negativnu konotaciju percepcije građana da se radi o promotivnom materijalu vodeće elite.

    Prvi i osnovni izbor
    Zahvaljujući izuzetno velikom dosegu čitatelja (10.000 dnevno, 75.000 tjedno i 300.000 mjesečno) s područja svih gradova i općina županije u integriranoj ponudi tiskanog i on-line medija, kao i inovativnom i individualnom pristupu putem društvenih mreža portala eVaraždin i etjednik, ali i partnerskog odnosa s portalom 24 sata, društvo Conceptus PUBLICA nastoji postati prvi i osnovni izbor u oglašavanju i promotivnim materijalima poslovnih subjekata Varaždinske i susjednih županija te malih oglasa, čestitki i najava sretnih događaja (KRŠTENJA, PRVE PRIČESTI, ROĐENDANI, SVETE POTVRDE, VJENČANJA), ali i obavijesti najbližih u trenucima boli i tuge, objavom OSMRTNICA, ZAHVALA I SJEĆANJA.

     

    • Conceptus PUBLICA
      Conceptus PUBLICA
      predsjednik uprave
      predsjednik uprave
      član uprave
      član uprave
      glavni urednik
      glavni urednik
    •  

      graf publica

       

       

     

    Finesa-grupa.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti.