MANAGEMENT CONSULTING POSLOVNE KONKURENTNOSTI
Danas razlikujemo samo dvije vrste poduzetnika: oni koji su razvili suvremeni operativni model i oni koji to nisu učinili.
I najbolje vizije i strategije poslovnog razvoja ostaju tek mrtvo slovo na papiru ako nisu popraćene promjenama i prilagodbama operativnog modela.
Suvremeno globalizirano tržišno okruženje uvažava samo poduzetnike koji su prilagodili svoj operativni model najboljoj praksi.
Mi kao partner Vam možemo pomoći u ocjeni i redefiniranju poslovnog modela, ali i promjene smjera.
Za poboljšanje konkurentnosti ključno je promijeniti neodgovarajuće ukorijenjene stavove, postaviti ciljeve, provoditi mjere za njihovo ostvarenje, a benchmarking je alat koji pomaže u tim procesima. Benchmarking modeli se koriste da bi se procijenilo kako tvrtka, organizacijski sustav, funkcioniraju u odnosu na slične organizacijske oblike. Benchmarking je stalni, sustavni proces za ocjenjivanje proizvoda, usluga i radnih procesa najuspješnijih poduzeća da se usvoje njihova dostignuća i unaprijedi psolovanje u vlastitoj organizaciji. Prakticirati benchmarking znači biti dovoljno skorman i priznati da je netko drugi bolji u nečemu, a istovremeno dovoljno mudar, te isprobati i naučiti kako ih ne samo dostići, nego i prestići.
Pomoću benchmarkinga tvrtke doživljavaju susret s realnošću shvaćajući da uvriježeno mišljenje o tvrtci u konkurentskoj poziciji nije u potpunosti u skladu s realnim stanjem. Svrha benchmarkinga je da poduzetnik što prije postane svjestan realne pozicije kako bi se povećala šansa za bolji opstanak i unapređenje.
Realnost informacija dobivenih benchmarkingom omogućuje ciljano djelovanje na promjene koje vode povećanju konkurentske prednosti. Tako pratimo i mjerimo konkretne ciljeve poput povećanja prodaje za 7% u slijedećih 6 mjeseci, prilikom čega smo svjesni da je takav cilj izvediv i da mu je mjera realna. Dugoročna korist od ovog pristupa je veća razina uspješnosti internih inicijativa i projekata čime se poboljšava i motivacija svih participanata (klijenata, zaposlenih, partnera i dobavljača) uključenih u poslovni ciklus organizacije.
PLAN OPERATIVNIH POSLOVA
Zajednički radimo na reorganizaciji kompletnog prodajnog segmenta.
U svakom sustavu u kojem smo vodili consulting, povećali smo prihode. Ogroman prostor za napredak nalazi se upravo u razvoju prodajnih vještina, komunikaciji prema krajnjem potrošaču ili drugim tvrtkama. Po istom obrascu izradili smo konzultantski program integrirane i racionalno operativne nabavne funkcije kod malih poduzetnika, a putem naše partnerske mreže objedinjujemo nabavu iz nedjelatnosti i režemo cijene i do 20%, ali ne manje od 10%.
Nema proizvoda ni usluge koje netko neće pokušati oponašati ili poboljšati, zamijeniti novima, još boljima, kvalitetnijima i sofisticiranijima. Da biste opstali na tržištu trebate raditi na razvoju i implementaciji svih alata neophodnih za izgradnju profitabilne tvrtke i biznisa o kakvom sanjate.
- učinkovitost lanca nabave (strategija, upravljanje rizikom, optimizacija logistike i distributivne mreže, planiranje i upravljanje potražnjom i prodajom, upravljanje skladištem i transportom, porezna učinkovitost),
- strateško upravljanje troškovima (održiva kontrola i smanjivanje troškova, izvršenje poslovnih procesa, upravljanje učinkovitošću),
- porast prihoda (razvoj proizvoda i usluga, učinkovitost marketinških aktivnosti, učinkovitost prodajne mreže, učinkovitost podrške kupcima, strategija odnosa s kupcima).
PLAN INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Zahvaljujući kombiniranju novih tehnologija s dokazanim metodologijama, najboljom prakosm i lokalnim iskustvom, naša je tvrtka ostvarila jedinstvenu konkurentsku prednost u ponudi usluga informatičkog consultinga kod malih poduzetnika.
Kroz našu uslugu naglasak će biti stavljen na individualizirani način izbjegavanja poslovnih gubitaka (uslijed neučinkovitosti IT-a), poboljšano zadovoljstvo korisnika, smanjeno vrijeme odlučivanja i implementiranja integriranih rješenja za podršku korisnicima, projektima i poboljšanja poslovanja.
- arhitektura: racionalizacija portfelja aplikacija uključuje integrirane sustave, aplikacije posebne namjene i ostale sustave koji su implementirani tijekom životnog vijeka tvrtke ili su naslijeđeni nakon preuzimanja ili stjecanja,
- odabir: omogućavanje objektivnog, činjeničnog postupka kako bi se odabrala najbolja opcija integriranih sustava (npr. Core banking, ERP) i/ili najbolje namjensko, ciljano rješenje,
- implementacija: procjena, dizajn, razvoj, testiranje, instalacijna i distribucija te podrška poslovnim aplikacijama i njihovim komponentama koje zadovoljavaju sve poslovne zahtjeve,
- optimizacija: korištenje najbolje prakse unutar industrijske grane u svrhu procjene i redizajna procesa u poslovnim aplikacijama radi smanjivanja složenosti i povećanja vrijednosti informacija,
- optimizacija troškova vezanih uz IT,
- poboljšanje učinkovitosti procesa kako bi se postigli pozitivni učinci,
- smanjenje izloženosti IT-a,
- iskorištenje različitih izvora IT usluga (eng. Sourcing),
- stvaranje okoline u kojoj će IT pratiti poslovne promjene i zahtjeve,
- upravljanje sigurnošću, rizikom i regulatornim zahtjevima prema IT-u.
PLAN LJUDSKIH POTENCIJALA
Consultingom upravljanja ljudskim potencijalima ohrabrujemo poduzetnika u korištenju najboljih hrvatskih, ali i svjetskih praksi, a potom nastavljamo s consulting programom.
Ljudski resursi
Područje Zakona o radu, Zakona o porezu na dohodak, obračuna plaća i ostalih primanja te kadrovske evidencije jedno je od najdinamičnijih u gospodarskom sustavu Republike Hrvatske. Upravo iz tog razloga budite sigurni da u svakom trenutku imate točne i pravovremene informacije.
Odluke vezane uz zapošljavanje novih kadrova među najbitnijim su poslovnim odlukama. Kao što je pravi talent ključan za uspjeh, menadžment ljudskog kapitala jedan je od vodećih elemenata i strateških funkcija svake organizacije. Naši poslovni uspjesi su ostvareni zahvaljujući pravovremenom angažiranju pravih ljudi na pravom mjestu.
Dajemo odgovore na slijedeća pitanja:
- Kako pronaći i zadržati zaposlenika koji nam treba? Analiza radnog mjesta, selekcija i integracija zaposlenika.
- Zašto i kako motivirati zaposelenika? Organizacijski sustav motiviranja i nagrađivanja – Reward management, Upravljanje karijerom, edukacija i razvoj zaposlenika
- Kako povećati produktivnost zaposlenika i tvrtke? Model praćenja radne uspješnosti – Performance Appraisal, Upravljanje talentima – Talent Management, Transformacija kompanije – reorganizacija i programi restrukturiranja.
Normativno izvještavati i redovito usklađivati opće akte i ugovor s Zakonom o radu, Zakonom o zaštiti na radu, Zakonom o zaštiti od požara, Zakonom o zaštiti okoliša.
Implementacija i upravljanje projektima
Jeste li jedan od mnogih malih poduzetnika koji paralelno igraju mnoge uloge – od kontakta s klijentima, marketinga, javljanja na telefon do čišćenja ureda na kraju dana? Samo želite da imate više vremena i resursa kako biste implementirali odlične ideje koje imate ili koje su Vam sugerirane od strane bliskih suradnika ili od strane Management Consultinga Fine'sa Grupe, consulting kompanije. Pomoći ćemo Vam u upravljanju projektima svih veličina. Također ćemo implementirati poslovne ili marketing planove koje već imate ili koje treba inovirati i zajednički izraditi nove, kako bismo Vam osigurali uspjeh.
OČEKIVANI REZULTATI:
Moći ćete se posvetiti ključnim poslovnim aktivnostima bez da trošite previše resursa te bez da žrtvujete Vašu sposobnost implementiranja odličnih poslovnih projekata. Uz to, naše profesionalno savjetovanje u upravljanju projektima će ubrzati proces pokretanja projekta te poboljšati njegovu uspješnost.